

Siderne er opdateret den 10. maj 2026 | For at få et større billede - klik på billedet |
Link til GB Clubs fotogalleries sider findes nederst på siden
Vi var en god flok afsted og på havnen tog Sten og Jørgen,vor nor-dlige medlemmer, imod os.
Der var mange MC'ere og biler på havnen nærmest fyldt op. Pølserne blev udsolgt lige for næsen af os. Heldigvis opdagede Søren V., at ny forsyning var på vej. Grillen var varm og snart fik vi en ristet frank-furter.
På vejen hjem havde vi desværre et uheld. Heldigvis kom ingen af de to implicerede alvorligt til skade. De kørte begge hjem.
Mvh Hans

